Ciljevi programa:
Omogućiti polaznicima upoznavanje teorijskog referentnoga modela emocionalne i socijalne inteligencije i aktivnoga slušanja. Osposobiti polaznike za uspješnu osobnu primjenu navedenih kompetencija u osobnom i profesionalnom životu.
Cijena programa: 1000 kuna upisnine (pokriva sva 3 vikenda uz moguće dodatne troškove za smještaj, program se održava u Karmelu sv. Ilije na Buškom jezeru).
Prijave i detaljne informacije na mob. 0981751630
Vrijeme održavanja (3 vikenda):
25-27.11.2022.
13-15.01.2023.
17-19.03.2023.
Detaljan opis sadržaja programa:
Kompetencije nedirektivnog slušanja:
- nestrukturirana pozornost; sposobnosti verbalnog poticaja (preoblikovanje, emocionalna verbalizacija, pojašnjavanje, sažimanje/sumiranje) (1P+3V)
Kompetencije u procesu predlaganja:
- kompetencije polu-direktivnog jezičnog poticaja (pitanja, sučeljavanje, interpretacija, davanje informacija), neučinkoviti odgovori u komunikaciji (1P+3V)
Izabrane kompetencije vezane uz emocionalnu inteligenciju:
- osnovne i složene emocije, obrambeni mehanizmi, podsvjesne želje i konflikti, reguliranje agresije itd. (3P+9V)
Izabrane kompetencije iz područja socijalne inteligencije:
- upućivanje i odgovaranje na kritike, otkrivanje vlastitog komunikacijskog stila, razlučivanje različitih vrsta percepcije, otkrivanje emocija na temelju mikropokreta lica, feedback grupe itd. (3P+9V)
Emocije u Novom zavjetu:
- Emocije, mišljenje, jezik i izričaji tijela (1P+1V)
- Radost - raznolikost razloga pojave radosti (1P+1V)
- Strahovi i njihovo smirivanje (1P+1V)
- Zavist i njezina uloga u osudi Isusa (1P+1V)
- Srdžba i njezina opravdanja (1P+1V)
- Tuga, žalost, potištenost (1P+1V)
- Mržnja, krutost, okorjelost srca (1P+1V)
- Sram, stid, kajanje (1P+1V)
- Iznenađenje i oduševljenje (1P+1V)
Voditeljica programa: dr.sc. Gina Šparada
Uvjeti upisa: motivacijski razgovor i plaćanje upisnine
Uvjeti za završetak programa: sudjelovanje na predavanjima i radionicama
Optimalan broj polaznika: 15-25
Razlozi pokretanja programa: Studiji na KBF-u osposobljavanje za pedagoški i nastavni rad u osnovnim i srednjim školama, kao i u drugim odgojnim i obrazovnim, kulturnim i socijalnim ustanovama, te je korisno ponuditi i programe unaprijeđenja emocionalne i socijalne inteligencije kroz cjeloživotna učenja za one ljude koji su završili svoje formalno obrazovanje, a žele unaprijediti kompetencije iz ovoga područja.
U cjelokupnom školskom obrazovnom sustavu, a posebice u visokoškolskom obrazovanju, dana je prednost kognitivnim sadržajima i informacijama nad emocionalnim i socijalnim kompetencijama. Opravdanost ovoga programa proistječe iz činjenice da je emocionalno-socijalna inteligencija, a posebno neke njezine komponente, kao npr. empatija, ključna za raspolaganje znanjima i vještinama na način koji je na izgradnju onih s kojima osoba dolazi u kontakt, bilo u svom poslovnom, bilo osobnom okruženju.
Tehnike aktivnoga slušanja omogućuju osobama da komuniciraju razumijevanje, a nedirektivni i polu-direktivni komunikacijski interventi omogućavaju osposobljavanje druge osobe na proaktivno rješavanje vlastitih poteškoća. Emocionalna inteligencija na određeni način pomiruje u sebi kognitivne sadržaje (znanje o osjećajima) i same osjećaje, te nudi mogućnost njihova prepoznavanja, predviđanja, kontroliranja i motiviranja. Osposobljava osobu da bude zrela, tj. da ni ona ni ljudi oko nje ne budu žrtva njezinih emocija, te joj omogućuje da se socijalizira na međusobno obogaćujuć način.

Youtube kanal KBF-a
Mail @kbf-st.hr
Nastavnički portal
Studomat
Microsoft 365
Knjižnica
Intranet
Turnitin - Anti plagijat
MERLIN SRCE 2025/26
Baze podataka
Digitalni repozitorij
