Svim nastavnicima je dostupan online tečaj "Odabir aktivnosti i metoda vrednovanja studenata (konstruktivno poravnanje)", kojeg je u tri mjeseca upisalo više od 150 polaznika. Tečaj je dobio visoke ocjene te da je izrazito koristan nastavnicima različitih profila.
Cilj tečaja je upoznati nastavnike s kon
struktivnim poravnanjem, a tečaj vodi nastavnike korak po korak kroz zadatke kako povezati, odnosno konstruktivno poravnati, ishode učenja s metodama poučavanja i studentskim aktivnostima te u konačnici i s metodama vrednovanja. Vjerujemo da će ovaj tečaj dobro doći svakom nastavniku da što bolje postavi ishode učenja kolegija kao i aktivnosti kojima će ih vrednovati ili barem provjeriti je li ono što je definirao dobro složeno. Posebno ističemo mogućnost komunikacije s autorima tečaja u rješavanje izazova :)
Ovaj tečaj se nadovezuje na već postojeće tečajeve Centra za e-učenje Srca vezane uz implementaciju ishoda učenja u online okruženju: "Implementacija kompetencijskog okvira kroz sustav Moodle", "Implementacija i vrednovanje ishoda učenja u sustavu Moodle" i "Vrednovanje studentskih postignuća u online okruženju" i čini zaokruženu cjelinu kako na kvalitetan i cjelovit način organizirati e-kolegij i pratiti napredak studenata u nastavi.
Više informacija o ovom tečaju i ostalim obrazovnim programima Centra za e-učenje i Srca možete naći na https://www.srce.unizg.hr/edu.