Studentski zbor KBF-a Split objavljuje javni natječaj za dodjeljivanje 30 stipendija za studente za sudjelovanje na 3. Forumu studenata Teologija u interdisciplinarnom dijalogu (TID). Društvo-Mediji-Crkva  

Forum TID će se održati u Splitu od 28. rujna do 01. listopada 2017. godine, a tema Foruma je istraživanje uloge, mjesta i utjecaja medija u Crkvi i hrvatskom društvenom kontekstu.   Prijaviti se mogu svi zainteresirani studenti i doktorandi iz raznovrsnih znanstvenih područja (teologija, filozofija, sociologija antropologija, kulturalni studiji…), koji će svojim sudjelovanjem doprinijeti znanstvenom interdisciplinarnom i multidisciplinarnom istraživanju navedene teme. Stipendija podrazumijeva pokrivanje putnih troškova i troškova smještaja za odabrane sudionike Foruma.  

Način prijave: svi zainteresirani studenti su dužni najkasnije do 30. lipnja 2017. godine poslati sažetak svojeg rada na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Sažetak je ograničen na minimalno 1000 i maksimalno 3600 znakova (with spaces), a uz obrazloženje i sažetak, mora sadržavati još i podatke o studentu (ime i prezime, mjesto studiranja, te razinu i godinu studija) te naznačenu kategoriju unutar koje se rad prijavljuje. Studenti će najkasnije do 02. kolovoza 2017. godine biti obavještenih o ne/prihvaćanju njihovog rada i stipendiranju sudjelovanja na Forumu.  

Studenti mogu prijaviti svoje radove u četiri kategorije:  1. Mediji o Crkvi / Crkva u medijima 2. Crkveni mediji 3. Crkva u digitalnom i dobu društvenih mreža 4. Mediji u službi evangelizacije       

Forum je usmjeren interdisciplinarnom istraživanju medija, društva i Crkve u kontekstu javnog prostora. Tema će se obrađivati kroz četiri tematske kategorije:   
Mediji o Crkvi / Crkva u medijima: U ovoj kategoriji zanima nas teološka, sociološka i filozofska teorijska analiza trenutne situacije kada je u pitanju prikazivanje Crkve/vjere u hrvatskim medijima. Kakva je medijska slika Crkve u Hrvatskoj i koji su tome uzroci. Koliko je za trenutnu situaciju odgovorna medijska manipulacija (koja se zadnjih godina može iščitati i na primjeru „fake news“ vezanih uz papu Franju) i površnost, a koliko spremnost Crkve i njena nastojanja da bude autentično predstavljena u javnosti?  

Crkveni mediji: U ovoj kategoriji nas analiza crkvenih medija, od tiskanih do internetskih portala koji imaju predznak -vjerski ili -crkveni. HBK je izdala više dokumenata o medijima. U ovoj kategoriji nas također zanima i analiza tih dokumenata i njihov život u praksi mjesne Crkve.  

Crkva u digitalnom i dobu društvenih mreža: Ovdje nas zanima interdisciplinarno promišljanje i analiza dostupnosti i pristupačnosti vjerskih/teoloških/crkvenih sadržaja koji se mogu naći na različitim društvenim mrežama (FB, Twitter, Instagram…), internetskim stranicama biskupija i župa i povezanih portala. Koliko je Crkva u Hrvatskoj pristupačna vjernicima i svima zainteresiranima za njen rad i poslanje u području digitalne komunikacije? Kako stvari stoje s vizualnim identitetima on-line objavljenih vjerskih/crkvenih sadržaja, koliko su pristupačni tekstovi i ostali sadržaj suvremenom (mladom) čovjeku? Koliko i kako se digitalni sadržaj koristi u pastoralnim i katehetskim nastojanjima Crkve?   

Mediji u službi evangelizacije: U ovoj kategoriji nas zanima isključivo (fundamentalno) teološko promišljanje medija u službi evangelizacije kroz tematiziranje i analiziranje službenih dokumenata, kao i primjeri dobre prakse u pastoralu i evangelizaciji.  
Očekujemo radove koji će se baviti navedenim temama, ne prelazeći postavljene tematske okvire. Svi prihvaćeni radovi će biti objavljeni u Zborniku radova.

 | Bruno Petrušić, predsjednik SZ KBF-a | Natječaj | 22.5.2017 |

Pin It